Inne sprawy typowe
Zapisy na przedmioty
- Wnioski do Dziekana o wydeklarowanie przedmiotów po upływie terminów zapisów nie będą popierane ponieważ Dziekan nie zgadza się na taki proceder.
- Wyjątek stanowią sytuacje, gdy zaliczenie zadeklarowanego przedmiotu nie jest możliwe z przyczyn leżących po stronie Uczelni lub z powodów formalnych, o których student nie mógł wiedzieć składając deklarację.
- Wnioski do Dziekana o dodeklarowanie przedmiotów po terminie zapisów nie będą popierane.
- Instytut nie opiniuje indywidualnych wniosków o dopisanie do przedmiotu. Decyzje o zapisaniu na zwolnione lub dodatkowe miejsca podejmuje wyłącznie Dziekan.
Zmiana specjalności
- Wnioski do Dziekana o zmianę specjalności, na którą student dostał się w wyniku odpowiedniego postępowania kwalifikacyjnego, będą popierane tylko w sytuacjach wyjątkowych. Taką sytuacją nie jest chęć pisania pracy dyplomowej pod opieką osoby spoza IAiIS.
Zmiana decyzji rejestracyjnej
- Niepomyślna decyzja rejestracyjna może być w uzasadnionych przypadkach (niewielkie braki itp.) zmieniona. Wicedyrektor instytutu ds. dydaktycznych może jednak dokonywać takich zmian wyłącznie w terminie odwoławczym, który organizowany jest w okresie rejestracyjnym. Po tym terminie w sprawie decyzji rejestracyjnych należy zwracać się do Prodziekana ds. nauczania.
- Po zakończeniu okresu przyjęć Dziekana w sprawach rejestracji decyzje rejestracyjne zostają zamrożone i dalsze odwołania nie są rozpatrywane.
- Studenci mają obowiązek sprawdzenia prawidłowości zapisu zaliczeń w systemie elektronicznym przed zapadnięciem decyzji rejestracyjnych. Uzupełnianie protokołów przedmiotowych po okresie rejestracyjnym może nie być możliwe.