Zgłaszanie tematów prac dyplomowych
Zgłaszanie tematów w APD
- Zalogować się do systemu APD https://apd.usos.pw.edu.pl/.
- W zakładce MOJE PRACE wybrać z menu MOJE TEMATY / lista, a następnie przycisk [Dodaj nowy temat].
- Wpisać dane proponowanego tematu:
- temat i opis pracy (opis jest obowiązkowy);
- typ pracy: "inżynierska";
- specjalności/kierunki dla których chcemy proponować temat (może ich być kilka);
- informacje organizacyjne jeśli potrzebne;
- jednostka organizacyjna: 1030 WEiTI, zasięg widoczności "Widoczny w obrębie jednostki tematu";
- status tematu "dostępny";
- pole "ukryj" zostanie zaznaczone automatycznie do czasu zatwierdzenia tematu.
- Użyć przycisku [Zapisz].
Szczegółową instrukcję zamieszczono tutaj.
Zatwierdzanie tematów prac
Zgłoszone tematy zostaną "odgórnie" przedstawione do zatwierdzenia kierownikom specjalności/kierunków. Tylko tematy zatwierdzone będą widoczne dla studentów.
UWAGA! Po zatwierdzeniu tematu przez odpowiedniego kierownika dokonywanie modyfikacji zgłoszenia tematu nie będzie już możliwe, można jednak będzie temat usunąć.
Wybór tematów przez studentów
Studenci mogą wybierać wyłącznie tematy zgłoszone dla studiowanych przez nich specjalności/kierunków i zatwierdzone przez odpowiedniego kierownika.
Autor tematu pracy uzgadnia wybór tematu ze studentem i zgłasza fakt przyjęcia studenta pod opiekę za pomocą APD, co opisano w dziale Wybór dyplomantów.